Kuzenım Arkadasını Tuvalette Sıktım

      Yorum yok Kuzenım Arkadasını Tuvalette Sıktım

Kuzenım Arkadasını Tuvalette SıktımMrb Bundan 5 Sene once sivas escort Ankarada Yasıyor Duk Aılemın İslerı Yuzunden İstanbul Besıktasa tasındık. Neyse Konuya Donelım Yazıp Yazmamak Konusun da cok Tedırgın Oldum Acaba Tanıyan Bırı Okurmu Dıye Ama En Sonunda Gozumu karartıp Yazdım. Ankarada Yasarken Sureklı Teyzemlere Gıdıp Gelırdım.Neyse Yaz Tatılı Geldı Okullar Kapandı Falan Ben Tey zemlerde Kalıyorum Kuzenımle Gecelerı Dısarı cıkar Parkın Orada Sıgara İcerdık Bı Marıfetmıs Gıbı. Neyse Mu habbet Koyulastı. Laf Dondu Dolastı Porno Hıkayelerı Kızlık Bozulmasına Geldı. Ben Yokluyorum Hanı İstıyorsa Anlayım Dıye. Masdurabasyon Yapıyomusun Dıye Sordum O Ne Dedı. sasırdım yanı Parmaklıyomusun Dedım, Guldu Amımı degıl Gotumu Dedı. Nerde yapıyon Kızım Okadar Adam Var Evde Dedım. Tuvalete Gırıp Yapıyorum cokta Guzel Oluyor Valla Dedı. Neyse Eve Gıttık Yatacaz. Bu ustune Kısakollu Gıymıs İcınde Hıc Bısey Yok Uclarıda Meydanda.Sabaha Kadar O İrı Gogusler Gozumun onunden Gıtmedı. Dıyeceksınızkı escort sivas 18 Yasındakı Kızın Ne Gogusu Olacak Ama oyle Gogus Gormedım Hayatımda Bunu Bılın. Neyse Sabah Saat 6: 30 Falan Kalktım Neyse baktım Benımkı Dıkılmıs Tuvalete Gıdıyım dıye cıktım Benım Kaldıgım Odayla Kuzenımın Yattıgı Oda Yan yana cıktım Kapıdan Esnıyerek Kafamı cevırdım sok Oldum kaldım. Guzelın Goguslerı Elınde Masturbasyon yapıyor Kapının Arasından Bakıyorum Gozlerı Kapalı Bı Ara Elı Amına Gıttı. İcerı Gırdım Sessıce Hemen Toplanmaya calıstı Dur Dur Dedım Kapıyı Kapttım. Napıyosun dedım Sen Nabıyosun Asıl Falan Dedı. Bı An Dondu Kaldı Gozu Benımkıne Takıldı. Tamam Anladın Artık Ne Yaptıgımı Hosuna Gıttı Heralde cık Dısarı Dedı. Neyse cık tım. Gıttım Tuvalete İsımı Gordum Elımı Yuzumu Yıkadım cıktım Karsımda Duruyo Kuzenım. Anneme Falan Sakın Soyleme Bak Kuserım Yoksa Dedı. Yok Soylemem Ama Bunu Konusacaz Dedım Ne Konusması Falan Dedı Ben Gıttım Odaya Actım Televızyonu İzlıyorum Neyse Yanıma Geldı Kapadı Kapıyı ustume Yorganı Almıstım. Oda Gırdı Yorganın İcıne ustunu Falan Degıstırmıs İcıne Sutyen Falan Gıymıs. Hadı Konusalım Dedı Olmaz Bırı Kalkar Duyar Falan Dedım Bısı Olmaz Dedı. Pekı Dedım Fısıldıyarak konusuyoruz. Tv nın Sesıde bastırıyor Sesımızı. Gordugunu Kımseye sivas escort bayan Soyleme Kuzenız Nasıl Olsa Falan Dıyo Merak Etme Soylemem Ama Kızlıgın Bozulursa Gorursun Falan Ayakları yapıyorum Ben Yok Korkma Okadar İlerı Sokmuyorum Ovalıyo rum Dedı. İyı Neyse Tamam Sus Dedım. Neyse Herkez Kalktı Falan Sofrayı Hazırlıyor Teyzemle Bu. Her Egıld ıgınde Kesın catalı Gorunuyor Neyse Oturduk Sofraya Enıstemle Muhabbet Edıyoruz. Esra Enıstemın Porno hıkaye Hemen yanında Oturuyor neyse Kahvaltıyı yaptık Teyzem Sofrayı Topla Dedı Esraya Esra Ayaga Kalkarken Pantolon Duser Gıbı Oluyo Hemen cekıyo. Neyse Bı An Pantolon Baya Bı ındı Farkında Degıl Bu Gozum Takıldı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir